torstai 6. syyskuuta 2012

wknd


Tä päivä on mennyt kivasti, syömiset on ahdistanu mutta viikonlopusta tulee niin kiva että jotenkin se ahdistus unohtuu kun mietin vain tulevaa viikonloppua. Kaloreita tulee varmasti kaikesta siitä alkoholista jonka tulen viikonlopun aikana kurkustani alas kumoamaan, mutta ei haittaa. Tanssin ne kalorit pois tanssilattialla ja kerrankin nautin olostani.

Tänään ollessani suihkussa äiti tuli yhtäkkiä kylpyhuoneeseen ja meni siitä saunaan...ei siinä mitään, kyllä äiti saa mut alasti nähdä, mutta oli niiiin lähellä ettei se nähnyt mun viiltelyjälkiä.

Exästä ei ole kuulunut mitään taas vähään aikaan ja mun on parempi olla kun se vain pysyy kokonaan ulkona mun elämästä. Toisaalta haluaisin että hän olisi halukas näkemään mua joskus ja juttelemaan, mutta tiedän että se olis mulle vaikeeta. Tiedän kuitenkin että me tullaan vielä näkemään, ja silloin haluan olla tarpeeksi vahva että pystyn olemaan hänen edessään ilman kyyneliä, hymyilevänä tyttönä joka näyttää onnellisemmalta kuin koskaan (vaikken todellakaan sitä ole). Mä niin haluaisin että mut nähdessään sen mielessä vilahtais edes sekunnin murto-osan ajan ajatus "miten paljon mä menetinkään kun luovuin liisasta" 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti