lauantai 1. syyskuuta 2012

kaksi kiloa isompi ja rumempi



Paino noussut kaksi vitun kiloa. Ärsyttää ja oma peilikuva ahdistaa entistä enemmän. Huomenna sukuloimaan joten lisää syömistä tiedossa, maanantaista alkaen kuitenkin haihdutan vähintäänkin nämä nesteet pois mun kehosta jotta painan taas alle 80kg viikonloppuun mennessä. Sillon on luvassa paljon kivaa tekemistä kivojen ihmisten kanssa, joten haluan olla edes hieman kevyempi. En ole kuitenkaan ahminut pitkään aikaan joten luulen ja toivon että tämä yhtäkkiä tullut paino on nesteitä...luoja paratkoon mä tosiaan toivon.

Mua jännittää huominen aika paljon...huomenna kun tuun kirjottamaan tänne niin oon joko tosi ilonen tai sitten surullinen ja pettynyt. Toivon ensimmäistä, en jaksais niitä ainaisia pettymyksiä ja musta tuntuu ettei mun pää kestäis niitä enää.

Mä pidän niistä kahdesta pojasta niin paljon...en osaa päättää että kummasta enemmän. Toinen on vähäpuheinen pikku pahis joka ajaa hienolla autolla, ja toinen on puhelias ja pitkä ensihoitajaopiskelija. Voi olla että kummatkin herrat pysyy ihan vaan kavereina, tai sitten ei. En tiedä.

Ostin tänään hiusvärin...saan vihdoin mun platinanvaalean tukan takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti