sunnuntai 23. syyskuuta 2012

i need someone


Paino tippunut viikonlopun aikana -800g, paino nyt siis 78,5 kg. Kaveri sanoi mulle viikonloppuna yhtäkkiä "Liisa muuten, sä oot paljon elämänilosempi nyt kun et oo enää exän kans yhessä". Olin tosi hämmästynyt. Ehkä mä tosiaan jollaintapaa olen nyt kun alan pikkuhiljaa pääsemään siitä ihmisestä yli. Sen kanssa sai kokoajan pelätä. Vaikka oonkin nykyään tavallaan onnellinen niin silti mulla on viikoittain tosi synkkiä hetkiä itteni kanssa, mielialat ja olotilat vaihtelee tosi paljon. Tuntuu etten osais päättää meneekö mulla hyvin vai ei?

Tänään syöty: 4kpl hapankorppuja ja 2kpl tortilloja. Kuulostaa kauheen paljolta...

Tuntuu että olis kauheesti kaikkea mistä pitäis puhua teille, mutten saa kirjoitettua mitään. Ehkä parempi hautautua peiton alle kuulokkeet korvilla. Nukahdan varmaan jonkun lällyn rakkauslaulun tuudittamana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti