sunnuntai 2. syyskuuta 2012

oh, he doesn't mind



Pitihän se arvata, sain taas pettyä erääseen ihmiseen. Hän vain "unohti" että meidän piti nähdä toisiamme tänään vaikka asiasta puhuttiin viimeks eilen. Voisi sitten suoraan sanoa jos ei ole mielenkiintoa nähdä niin ei valaisi muhun mitään turhia odotuksia.

Ensin hän lähettelee mulle aamuyöstä vaikka mitä kivoja viestejä ja antaa olettaa ties mitä...ja sitten unohtaakin meidän tapaamisen kokonaan. En voi ymmärtää. Pidättelen itkua koska en halua itkeä tommosen takia, mutta tuntuu pahalta. Mä meikkasin ja pistin hiukset kauniistä häntä varten, ja nyt ne meikit valuu hukkaan mun tyynylle. Oonko mä oikeesti noin yhdentekevää vai mikä helvetti siinä on että mulle tehdään näin kerta toisensa jälkeen.

Onneksi viikonloppuna saan vetää perseet...tarvitsisin sitä kylläkin nyt heti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti