lauantai 8. syyskuuta 2012

alkoholipitoinen viikonloppu


Aivan ihana viikonloppu takana! Muutamia mutkia tuli matkaan ja erään ihmisen toiminta on harmittanut jonkinverran mutta kuitenkin, hymyilyttää kun mietin tätä ja eilistä päivää.

Baarissa ollessa sain ahdistavan paljon huomiota eräältä pojalta. Sen kanssa oli ihan kiva tanssia, mutta siinä vaiheessa kun yrittää ujuttaa kättään kriittisille alueille ja koittaa tunkea kieltänsä mun kurkkuun niin menee yli.

Tupakkakopissa tuntematon mies kehui kauniiksi. Naurahdin ja kiitin...olin hämmentynyt. Tänään kaveri sanoi että olen laihtunut...olenhan mä vähän mutten tarpeeksi.

Tosi sekavaa tekstiä, anteeksi, ajatus ei kulje. Tahtoisin niin paljon sen yhden pojan luo...sen joka ajaa hienolla autolla. Välillä hän antaa ymmärtää että haluaa mut vierelleen, mutta välillä antaa ymmärtää ihan päinvastaista. Miehet on hankalia, ja mä valitsen niistä aina ne hankalimmat yksilöt.

ps. olen tainnut saada uuden hyvän ystävän...tämä kyseinen tyttö on aivan ihana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti