keskiviikko 5. syyskuuta 2012

pasta monster



Se ihana tunne kun Mummi katsoo mua hymyillen ja sanoo "ootkos sä paljonkin hoikistunut viimeaikoina? Näyttää vaan siltä, ennen sulla oli vähän mahaa mutta nyt se on lähtenyt pois". Hymyilin ja vastasin laihtuneeni suurinpiirtein 7kg viime keväästä. Tuntui hyvältä. Sanoin että koitan suostutella Äitiä ostamaan mulle salikortin, koska mulla on kauhea hinku päästä bodypumpiin ja zumbaan. Mummi sanoi että en saa liikaa laihduttaa kun pitää olla muotoja eikä saa olla pelkkää luuta ja nahkaa. Voi Mummi, mulla on vielä tosi paljon laihdutettavaa.

Olen päässyt normaalin leivän syömisestä eroon, nykyään syön vain kuivatettua varrasleipää. Luulisin sen ainakin olevan terveellisempää ja vähäenergisempää kuin normaali leipä. Suurin pahe mistä mun pitäisi päästä eroon on pasta. Rakastan pastaa yli kaiken ja voin syödä sitä millaisena vaan...normaalisti jauhelihakastikkeen kanssa tai pelkän ketsupin kera. Tänäänkin mun päivällinen koostui lautasellisesta spagettia ja lisukkeena ketsuppia...hirveän epäterveellistä. 

Ei ihme että mulla on raudanpuute ja joudun napsimaan rautatabletteja päivittäin.

2 kommenttia: