lauantai 1. syyskuuta 2012

olet muuttunut, et ole niinkuin ennen



Kävelin äsken kaverilta kotiin yksin sateessa...ilman sateenvarjoa tai huppua, liian vähän vaatetta päällä, siinä ehti miettiä kaikenlaista.

Mietin sitä miten erilainen musta on kahden vuoden aikana tullut...kaksi vuotta sitten olin todella sosiaalinen, mulla oli paljon kavereita ja olin itsevarma. Nyt mikään tosta ei kuvaa enää mua.

Tuntuu että oon niin yksin...miten voin olla samaan aikaan niin iso mutta huomaamaton, seinäruusu.

Kaverini haukkui tänään yhtä meidän koululaista tyttöä ihrakasaksi, ei siinä mitään mutta olen samankokoinen (ellen lihavampikin) kuin tämä kyseinen tyttö. Itse mä olen itseni tähän kuntoon päästänyt, tänäänkin söin heseruokaa...miksi vitussa? Hyvä kysymys, en tiedä itsekään. Vihaan itteäni, oon niin ällöttävä.

Viimeisimmät viillot iholla ovatkin jo miltei parantuneet, ilta päättyy luultavasti siihen kun korvaan ne uusilla, pitkästä aikaa.

1 kommentti:

  1. Älä kiltti viillä keksi parempi keino se vaan jättää arvet, ei se ooo sen arvosta. Olet ainutlaatuinen sellaisena kuin olet älä satuta kulta pieni itseäsi <3

    VastaaPoista