perjantai 14. syyskuuta 2012

i'm a fool



Miksi mä ihastun niin helvetin helposti? Olen nähnyt tän hienon auton omistavan pojan (olkoon hän tästä eteenpäin K) vasta kaksi kertaa, ja nekin hyvin nopeita tapaamisia. Ollaan juteltu tiiviisti jo kaksi kuukautta...ja mä niin pidän siitä ihmisestä. Se saa mulle aina hyvän olon...paitsi silloin kun alan miettimään sitä etten tiedä mitä se musta ajattelee. Epätietosuus ahdista suunnattoman paljon ja jos hänestä ei kuulu mitään mietin vain "eikö se pidäkkään musta, haluaako se katkasta välit, oonko ymmärtäny kaiken väärin?"

Eilen tekstattiin...paljon. Läheteltiin kuvia toisilemme ja flirttailtiin. Se 3h kun juteltiin meni kuin siivillä ja olin yhtä hymyä kokoajan. Meidän keskustelut viittasi siihen että nähtäis taas jokupäivä...vähän pidemmän aikaa. Tänään K:sta ei ole kuulunut mitään...tunti sitten mun oli pakko pistää sille viestiä että mitä se puuhailee ja sanoin että ajattelin jos se oisi halunnut tulla mun kanssa ajelemaan kun pääsee töistä. Ei vastannut mitään tuohon mun ehdotukseen. Okei, se on töissä ja sillä on muutakin tekemistä silloin kuin vastata mun viesteihin mutta silti. Pelkään vaan niin paljon ja äh...tä on niin tyhmää. Jos se ei pistä tänään enää mitään viestiä töistä päästyään niin oon tosi pettynyt, sekä siihen että itseeni. Että päästin taas jonkun liian lähelle ja odotan liikoja.

Oon syönyt tänään lautasellisen makaroonilattikkoa ja jäätelön. En syö enempää, ahdistaa ihan tarpeeksi ilman ruokaakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti