tiistai 18. tammikuuta 2011




Tänään on ollu aika repsahdusksen täytteinen päivä, huoh.

Ensinnäkin, yksin öisin niin paljon etten saa nukuttua, ja puolet unesta nukun
ns. puoliunta, eli tajuan mitä ympärillä tapahtuu, mutta samalla en tiedä mikä tapahtuu oikeasti ja mikä on unta, se on ihan kamalaa. 
Viime yönä mulla kävi tollee ja olin siinä tilassa tosi kauan, muistan vaan kun pyörin sängyssä ja yskin ja en saanu kunnolla happee...sitä on vaikee kuvailla mut hyi helvetti.



Oon syöny tänään ihan hirveesti, en halua edes laskea kaloreita..mutta tossa noi ahmimiset nyt on
Syömiset:
 - koulussa 100g raejuustoa
- ruisleipä  
- nuudelia kasviksilla + kanaa
- 5 konvehtia
- 2 karjalanpiirakkaa
- 2 mandariinia
- pieni korvapuusti
- Linessa rahkaa hiukan 
= 1 200 kcal
Anteeks mutta mitä mä tajuan?  Menny muute semi hyvi ja nyt syön yli 1000 kcal ja seki koostuu kaikesta paskasta.
Ärsyttää, anteeks -.-
Johtuu varmaan tästä ku oon kipee, sattuu kurkku ja pää ja yskittää ja äää.
Luultavasti en mee huome kouluu, huono puoli on se että aina ku oon kipeenä kotona niin sorrun mättöömään,
mun pitää oikeesti tsempata etten sorru siihen! 
  

1 kommentti:

  1. Itsekin sorrun aina kipeänä ahmimaan, se on kyllä jotain niin ärsyttävää. Sitten kaikki vielä kehtaa väittää, et ruokahalu lähtee kun on kipeä. Valetta se on, siis ainakin mun kohdallani :)

    Tsemppiä, huomenna menee sit paremmin <3

    VastaaPoista