maanantai 3. tammikuuta 2011



Hmm, tänään ei oo ollu syömisten puolesta mikään paras päivä...
söin kotona ite tehtyä pizzaa, semmosen about saarioisten roiskeläpän kokosen.
Onneksi se oli itse tehtyä eikä siinä ollut ollenkaan juustoa päällä joten ei ollut ihan NIIN iso kaloripommi kuin valmsipizza. Täytteitä pistin muutenkin niukasti.
Kinkkua, katkarapuja ja hieman aurajuustoa.
Mutta pizza on aina pizza, kaloripitoista roskaruokaa ja harmittaa kun söin sitä.
Muuten en olekkaan syönyt muuta kuin ruisleipää ja mandariineja. 

Yleisesti ottaen oon tsempannut. Edes vähän.
A) en muista millon olisin viimeksi syönyt vaaleeta leipää, vain ruisleipää.
B) tänään kun poikaystävä osti kaupasta itselleen sipsejä minä ostin mandariineja, vaikka mulla oli paljon rahaa mukana ja olisin voinut ostaa vaikka mitä mättöä

Mulla on uus "herkku" minkä voisin jo lukea yhdeksi lempiruoakseni: ruisleipää ja päälle ohut kerros maksamakkaraa 
namnamnam :)
JA ohuessa kerroksessa maksamakkaraa leivän päällä ei ole kuin 12 kcal joten ihan hyväksyttävä herkku mun mielestä. 

Huomenna meen kummieni luo joten en huomenna varmaankaan ehdi kirjottelemaan. Onneksi siellä on aina säännölliset syömisajat ja terveellistä ruokaa joten ei syömisien puolesta jännitä. Toisaalta yleensä ne on ostanu jotain karkkia illaksi mutta enköhän osaa kieltäytyä.
Ei edes tee mieli karkkia. 



1 kommentti:

  1. Vitsi noi kuvat, haluun kans tommoset solisluut :o Ja muutenki hei tsemppii, oot onnistunu jo iha sika hyvin, tiiän kuinka vaikeeta se on ku kaikki kaverit ja muut läheiset vaa mässää kaikkee karkkii ja sipsii.

    VastaaPoista