torstai 20. tammikuuta 2011




Mua ahdistaa ihan hirveästi..en ollut eilen koulussa koska olin kipeänä, tänään olin jo meikkaamassa ja laittamassa hiuksia kun nousin ylös ja katsoin mahaani sivulta päin. Se pömpötti.
Johtuu eilisestä mättö päivästä.
Olin sillon Mammani luona, olin vessassa ja vaan tuijotin sitä kumpua mun alavatsassa.
Päätin etten mene tänäänkään kouluun, syynä tällä kertaa se että mahani näytti niin isolta.


Musta alkaa tuntua etten kelpaa kenellekkään paitsi poikaystävälleni...oon liian paksu ollakseni viehättävä.
Tiedän,muistan miltä se tuntuu kun joku "ulkopuolinen" poika sanoo jotain hyvää mun ulkonäöstä, 
siitä tulee älyttömän hyvä olo. En edes muista millon viimeksi joku on tehnyt niin.

Kaveriani, joka on laiha, häntä pojat oikeen kisuttelevat kilpaa, vaikka hänkin on varattu (okei mutta kukaan muu ei tiedä siitä paitsi sen läheiset kaverit). 
Oon varmasti ihan persereikä koska oon kateellinen sille tommosesta asiasta, ei mun kuuluis kaivata muiden poikien huomiota paitsi oman poikaystävän.
Mutta kun siitä tulee niin hyvä olo.

Haluan kuulla kun kaverit sanoo "oot laihtunu" ja haluun että pojat taas kiinnittäis muhun huomiota.

Niinä kahtena kertana kun oon eronnut poikaystävästäni, oon saanut tosi nopeesti jonkun toisen pojan viereeni (ja ne tyypit on tehny alotteen),
toinen oli vaan vapun yhden illan juttu, mutta toinen vähän vakavampaa.
Nytkin kuulostan ihan joltain huomiohuora jakorasialta, voi jeesus.

Koska mua ahdistaa nyt niin paljon, niin ei syö enään mitään paitsi illalla jogurttia tai mandariinia.
Oon tähän asti syönyt n. 500 kcal edestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti