sunnuntai 16. tammikuuta 2011



Huoh, oon ihan flunssanen ja niska on kipeä.
Eilen illalla kun olin poikaystävällä niin yskin varmaan tunnin ja pyörin sängyssä kun en saanu nukuttua, 
pidin varmaan koko taloa hereillä mun yskinnällä.
Nomutta nii, tänään oon vaan ollu kotona ja perhetutun lapsen synttäreillä,
nyt oon hetken koneella, menen suihkuun ja sitten nukkumaan (ihankuin saisin klo 11 unta kun heräsin tänään klo 12)

Syömiset:

- Elovena muroja + maito
- riisi,kana,herne,maissi,paprika,curry risottoa + raejuustoa
- 2 kuppia kahvia maidolla
- 1 keksi ja 2 oikeesti pientä palaa jtn kakkua 
= 800 kcal 
Vituttaa toi keksi ja kakut, olisin säästynyt niiltä jos en olis mennyt sinne synttäreille.
No, onneks kalorimäärä on kohtuullinen.
Ajattelin että olisin syönyt vielä iltapalaksi jogurttia ja hedelmiä, mutta syön 1dl jogurttia, niin ei tule kuin 40kcal lisää tän päivän kaloreihin.

JA huomenna on punnituspäivä, jännittää koska kävin vaa'alla viimeksi perjantai aamuna.
Älä tule paha luku, tule hyvä luku!

Poikaystävä tietää mun laihdutuksesta, kerroin sille ettei se tarjoa mulle herkkuja (sillä on semmonen paha tapa),
niin eilen sitten kun oltiin menossa nukkumaan ja olin sen kainalossa, se sanoi mulle " mun mielestä sul on ihana kroppa ja musta sun ei täytyis laihduttaa, mut se on mulle ok koska haluun et sä opit näkemään ittes yhtä kauniina ku mä sut nään" 
Onse ihana :') ♥ 
  
  

1 kommentti: