keskiviikko 26. tammikuuta 2011

I'm so failed




Oksetan itseäni, oon ällöttävä pallero.
Viimisten päivien aikana oon vaan syönyt, ja kyllä, nuo ruokakuvat kertoo siitä mitä olen syönyt.
Ei tietoakaan terveellisyydestä, ei tietoakaan vähäkalorisuudesta.
Vaan yletöntä ahmimista.
Samalla pään sisällä kuulen kaksi ääntä.
Toinen käskee lopettaa, toinen käskee jatkaamaan.

En halua näyttää tältä.
Toisinaan, kuten nyt, toivoisin että osaisin vain kävellä halaamaan pönttöä ja oksentaa kaiken pahan olon pois.
Mulla on niin huono olla.
En kelpaa näin.
Mun on pakko tehdä tälle jotain.

Teen teille taas huomisen ruokalupauksen, jos se motivoisi, en haluaisi pettää sitä mitä sanon täällä,
eli:

Huomenna: 
aamu: Jogurttia 2dl = 80 kcal
koulu: vähän kouluruokaa, ei leipää = ?
iltapäivä: jogurttia 2dl + hedelmiä = n. 200 kcal
ilta: sama kuin iltapäivällä, mutta ½ pienempi annos = n 100 kcal 
= 380 kcal + kouluruoka 

En halua olla näin epäonnistunut. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti