torstai 6. tammikuuta 2011



Hejssan kaikki! Sori kun en oo kahteen päivään kirjotellut, mutta tosiaan olin siellä kummien luona ja eilen olin shoppailemassa ja kaverin bileissä (selvinpäin kylläkin) joten ei oo ollut aikaa.

Kummeilla syömiset meni ihan ok.
Ainut miinus oli kun kummitäti oli ostanut kahvitarjottavaksi jotain isoja korvapuustin ja pullan risteytyksiä ja join vaan siinä sitten kahvia enkä koskenut omaan pullaani kun kaikki muut olivat ottaneet omansa...en sitten tiedä miksi loppujenlopuksi otin sen -.-

Eilisestä sen verran, mentiin sinne kaverin bileisiin joskus klo 19 aikaan, 
melkeen kaikki muut olivat kännissä paitsi minä, se oli vähän ärsyttävää.
Onneksi oli juttuseuraa kokoajan parista hyvästä kaverista jotka ei ollut niin kännissä.
Noh, siinä 12 aikaan yöllä huomasin että maha osotti mieltään murisemalla..mutta ei niin pahasti vielä.
Kello 2 aikaan yöllä tajusin, että olin syönyt viimeksi 12 tuntia sitten makaronia ja hiukan jauheliha kastiketta.
Menin siitä sitten kotiin kun sattui maha muutenkin menkkojen takia valmiiksi.
Kotona söin sitten 3 mandariinia ja ruisleivän.

eli eilisen syömiset: 
- 2½ ruisleipää
- 2 pikkuserkun tekemää jtn suklaakonvehtijuttua(?)
- makaronia n. 2dl ja jauhelihakasiketta n. 1dl
- mukillinen kahvia maidolla 
- 3 mandariinia

Tänään oon syönyt lautasellisen semmosta riisi,maissi,kana sötkötystä.
Söin sitä sen verran paljon etten syö muuta vasta sitten kun maha huutaa hoosiannaa.

Btw, lähdetään huomenna häihin ja tullaan sieltä vasta sunnuntaina kotiin, joten en ehdi TAASKAAN oikeen kirjottelemaan. 
Kirjotan illalla tän päivän loppu syömiset :)

1 kommentti: