tiistai 11. tammikuuta 2011



Joo anteeksi kun en oo ehtiny viikkoon kirjotella mitään. 
Ollu kauhee kiire ja eilen kun oisin ehtiny kotona kirjottamaan niin äitin miesystävä lähti työmatkalle ja otti mokkulan mukaan, ja nettiboksi ei toimi, joten.

Ennenkun alan kertoa syömisistä sun muista, niin pakko kertoa tän päivän terveystiedon tunnista...se oli jotain aivan kamalaa.
Ihan tunnin alussa opettaja alkoi puhumaan jtn anorektikoista ja heidän suosimista proana sivuista ja sitten se kirjotti taululle isoilla kirjaimilla PROANA ja alleviivas kaks kertaa.
Hmm, rupesin siinä sitten vaan miettimään että mun syömisvammailut alko erään proana sivun kautta.
Ja sillon olin 8 luokalla ja olin ihan normaalipainoinen enkä yhtään lihava.
Noo, sitten opettaja käski vastata vihkoon mm. kysymykseen "Mitä ruoka ja syöminen sinulle merkitsee",
aaaaa sitä ahdistusta.

Ja sitten mun kaveri kertoi jostain tytöstä ketä oli laihtunu paksusta ihan luisevaksi n. 4kk aikana,
sanoin että hyi, mutta oikeestaan ajattelin että wau.
Tiedän ettei noin sais ajatella, kunpa mäki onnistuisin.

Tuli muutenkin läskiahdistus ton terveystiedon tunnin jälkeen, varsinkin kun se mun paras koulukaveri on niin laiha ja nätti.
Oon alkanu jopa inhoomaan mun käsiä, nekin näyttää paksuilta.
Tai siis mun käsiä nyt oon inhonnu kyynerpäästä ylöspäin jo kauan, mutta inho kämmeniin on uutta.

En syö tänään enään mitään.
Vituttaa.
Miksi muut onnistuu ja minä en.
Tuntuu että aina mä olen se joka syö eniten.
Varmaan olenkin.

Syömiset: 
- mandariini
- 2 viipaletta tummaa leipää + n. 1/4 lautasesta keitettyjä miniporkkanoita
- ruisleipä + oivariini + kinkku + kurkkua
- spagettia ja jauhelihaa tomaattikastikkeessa
- lasi kaakaota 

1 kommentti:

  1. sä et oo tosiaan se joka syö eniten, ehei et! Tuo määrä ei ole mtn, ei edes varmaankaan 1200kcl tai ehkä ihan juuri ja juuri? nopeasti laskin että tuosta tulisi noin n. 1000kcl pyöristettynä.. ellen iha päin vittua laskenu :D joten hyvin tuo meni :--)

    VastaaPoista