perjantai 21. tammikuuta 2011




Phiuuu, tänään tähän asti kaikki syömiset on mennyt suunnitelmien mukaan, onneksi.
Tänään menin kouluun, siellä kaikki oli ihan hyvin eikä mitään ihmeellistä ollu tapahtunu mun 2pvän poissaolon aikana.
Terveystiedon tunti oli yhtä tuskaa! 
Mun maha alko puolessavälissä tuntia pitämään ihan hirveetä murinaa, vaikka söin aamupalaksi 2 mandariinia.
Vieruskaverikin ihmetteli et miks mun maha on niin äänekäs.
Kaiken lisäks kaikki kirjotti harjoitus esseetä siinä kohtaa joten luokassa oli täys hiljaisuus...lukuunottamatta mun mahaa. 
Heti kun pääsin pois tunnilta menin karkkiautomaatille (tiedän shame on me) koska ruokailuun oli vielä sen verran aikaa ja seuraava tunti olisi matikkaa jossa kaikki vaan laskisi laskuja hiljaa, joten en vois istua siellä jos maha mitää jotain konserttoa. Ostin Twixin ja annoin puolet siitä kaverille.
Siitä tuli yhteensä 150 kcal, mitä tuhlausta.


Tästä viisaampana ajattelin, että otan joka pitkä päivä kouluun mandariinin mukaan tollasia hätätilanteita varten,
en haluu joka toinen päivä joutua vetämään jtn Twixiä vaan siks ettei mun maha pitäis ääntä.

tässä tän päivän syömiset: 
- 2 mandariinia 50
- ½ Twix 150
- 1 kolmio ruisleipä + levite 150
- paljon kurkkuviipaleita + bbq dippiä 
- karjalanpiirakka 100
= 690 kcal

Damn, aika paljon.
Vituttaa koska ilman sitä Twixiä (jos olisin älynny ottaa kotoota mandariinin ja korvata sen sillä) olis tullu 565 kcal ja jos oisin vielä vastustanu kiusausta ja en olis syöny tota karjalanpiirakkaa, ois tullu 465 kcal.
No, ehkä mä pärjään.   

1 kommentti:

  1. ei 690 oo niin paljon, itsellänikin on 700kaloria "rajana", tietty mitä vähemmän sen parempi. Mut kyllä tolla kalorimäärällä vielä laihtuu :))

    tsemppii <3

    VastaaPoista