maanantai 8. lokakuuta 2012

lakanoissani tuoksuu sinä


Kaikki on niin outoa just nyt. Se perjantain yhden yön tuttavuus otti muhun yhteyttä ja haluaa nähdä uudestaan, se on jutellu mulle joka päivä ja ollaan puhuttu ihan arkipäiväsistä asioista...se pitää mulle tekstiviestitse seuraa kun oon iltasin yksin kotona. Tietty voin nähdä sen uudestaan, olihan se tosi mukava tyyppi. Mietityttää vaan se hänen motiivi miksi haluaa nähdä mut uudestaan...en halua mitään petipuuhia enää.

Ja lisää miesasioita. Yksi ihana poika on tehnyt tavallaan comebackin. Meillä on joskus ollut jotain säpinää mutta se koko juttu lahosi käsiin. Nyt ollaan alettu taas puhua toisillemme ja se oli eilen mun luona. Puhuttiin, katottiin leffaa ja se piti mua kainalossa leffan ajan...silitti hiuksia ja otti tiukempaan otteseen kun pelästyin leffan tyhmiä zombeja. Oon niin hämilläni...en tiedä mitä ajatella tai tehdä.

Paino tällä hetkellä 79,2kg. Ensiviikon maanantaina pitäis olla 78kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti