torstai 25. lokakuuta 2012

Infect me with your love, fill me with your poison


Anteeksi hiljaiselo...mulla on ollut niin paljon tekemistä ja olen lähinnä roikkunut kaverin luona aamusta ja yöstä toiseen. Ei mulla oo ollut edes mitään mistä kirjoittaa. Kaikki on tasaista, tylsää. Syömiset on mennyt paskemmin kuin pitkään aikaan. En ole herkutellut mutta ruokaa on silti tullut syötyä ihan liikaa ja sen kyllä näkee tästä turvotuksesta ja kaikesta. Mulla ei vain oo motivaatiota nyt oikein mihinkään, paitsi liikuntaan. Paikat on ihanan kipeät eilisen bodypumpin jälkeen.

Sunnuntaina tuli pitkästä aikaa sellainen romahdus fiilis...sellainen kun haukkoo henkeä itkien sängyllä ja tuntuu että pää räjähtää. Puhuin yhden pojan kanssa kenen kanssa meillä on vähän hassu menneisyys...se on aina omalla tavallaan vetänyt mua puoleensa. Sain kuulla, että kun nähtiin jokunen viikko sitten, niin se halusi yrittää jos saisi vanhat tunteensa mua kohtaan takaisin...se oikeasti halusi yrittää. Muttei ne tulleet. Ja lopulta se olin vain minä kenelle ne vanhat tunteet tuli takaisin. Tuntuu paskalta ja riittämättömältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti