tiistai 19. huhtikuuta 2011



Tänään on mennyt huonosti.
Oon ollu väsynyt, menkat alko, söin n. 1500 kcal, en saanu mun lisäkkeitä tilattua,
en oo vieläkään nukkumassa vaikka aikanen herätys ja riitelin äitin kanssa.

Eniten ärsyttää toi kalorimäärä.
Tuli vaan semmonen napsahdus pään sisässä...
ja sitten mä olinkin jääkaapilla ottamassa ties mitä.
Vaaleta leipää ja domino keksejä!!
Mitä hittoa!? En oo pitkään aikaan syönyt vaaleeta leipää ja nyt söin.
Olen tyhmä, tiedän.
Ja tänään aamulla oli megapettymys astua vaa'alle ja huomata että paino ei oo pudonnut yhtään vaikka söin alle 500 kcal.
Huomen aamulla se näyttää sitten taas enemmän. 
Hienoa, lisää masua mulle.
Noh, nyt oon turvonnut hormoonipallo näiden menkkojen takia.

Anteeksi tämmönen valitus..
alan kyllästyä ku en pysty alittamaan tota 69 kg.

Hitto, huomenna otan itteäni niskasta kiinni ja syön vaan koulussa ruoan ja muuten elän mehukeitolla ja kahvilla. 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti