maanantai 18. huhtikuuta 2011

i love my followers


Moikka!
Tänää on ollu kiva päivä!
Eräs kaveri on taas iloinen, oma itsensä, nukuin päiväunet, söin suht vähän ja 
lähden ehkä pääsiäisenä viikonloppumatkalle.

Tän päivän kalorisaldo on 480 kcal.
Muistin et se ois ollu 520 kcal, mut laskujen jälkeen se olikin vähemmän.
Noh, ei haittaa.

Oi pliiis vaaka näytä mulle huomenna tasalukua 69,0 kg

Tsemppiä ihanat ♥ 

 Aloin muuten miettimään, 
että joistain teistä lukijoista on tullu oikeesti tosi tärkeitä mulle :)
  

4 kommenttia:

  1. Ihana et on ollu hyvä päivä :) Tolla auringonpaisteellakin saattaa olla vaikutusta, itse ainakin huomaan et olen paljon pirteämpi kun aurinko paistaa :)

    Tsemmpiä, ja olet tietty tärkeä ;)

    VastaaPoista
  2. Heei sul on menny tosi hyvin! Jatka samaan malliin, tsemii ♥

    VastaaPoista
  3. Blogimaailma on siitä loistava et täällä voi luoda tiukkojakin ystävyyssuhteita jotka alkaa vaan nettituttuudesta :) Yhen mun parhaimmista kavereista oon tavannu täällä !

    VastaaPoista