perjantai 22. huhtikuuta 2011

miss u





Tänään meni paremmin,
vaikka kyllä lupasin että syön vähän, niin oon syöny aika paljon.

2 siivua ruisleipää
2 siivua täysjyvä kaura leipää
hiukan vaniljajäätelöä ja mansikkahilloa 
1 riisikakku
vähän créme brulééta 
= n.750 kcal

Ärsyttää, liikaa kaloreita.

Aloin eilen itkemään ku miettisin mun vanhaa koiraa joka lopetettiin pari vuotta sitte.
En tiedä miks se tuli yhtäkkiä mieleen.
Kaivoin kaapista rasian missä on tuppo sen karvaa,
semmosta ihan pumpulinpehmeää. 
Rasian päälle oon kirjottanu sen synnyin- ja kuolinajan, nimen ja ison sydämen.
Meinaa taas tulla itku, se oli mulle vaan niin tärkee,
niin kiltti, ei ikinä tehny kenellekkään pahaa.
Ja silti sille tuli se sairaus.
Kokeiltiin kaikki lääkkeet ja hoitokeinot läpi, eikä mikää auttanu.
Se ois vieläkin täällä jos sitä sairautta ei ois tullu. 
Muistan vieläki sen ku Äiti itki pöydän vieressä ja kysyin mikä sil on,
ja se vastas vaan et " Ella menee pian koirien taivaasee ".
Se haudattiin eräiden sukulaisten pihalle maaseudulle nättiin paikkaan.

Tä on tyhmää, koska näin monen vuoden jälkeen itken tän takia vieläkin.   
 

 

3 kommenttia:

  1. Ei todellakaan oo tyhmää itkee ja surra edesmennyttä eläintä, oikeastaan perheenjäsentä, vaikka siitä olisi kuinka kauan aikaa! Itsekkin menetin edellisen koirani, kun olin vasta 9v mutta vieläkin tulee sellaisia itkukohtauksia, kun alan miettimään sitä kaikkea, mitä meiltä jäi kesken, mitä kaikkea ei ehitty tekeen eikä kokeen, kun sen aika jo tuli. Siihen menee aikaa, et pystyy puhumaan siitä. Mulla on alkanu ajan myötä helpottaa siitä puhuminen mut tekee vieläkin vähän tiukkaa. Voimia, sä pärjäät kyllä kulta. Oo vahva ♥

    VastaaPoista
  2. Eläimet on ihan oikeita perheenjäseniä ja mun mielestä ei ollenkaa tyhmää itkee niitten kuolemaa. Kuullostaa jotenki tyhmältä, mut kyllä mun nykyinen koira on tukenu mua :D Siis joskus ku mulla on ollu vaikeeta nii kyllähän eläimet sen vaistoaa ja meijän koira tulee sit aina makaan siihe vieree ja kattoo sillee ylisulosti :D oot ihana, parjäile<3

    VastaaPoista
  3. Ihmiset, jotka eivät omista rakkaita lemmikkejä eivät pysty tajuamaan sitä surua mikä tuosta syntyy. Meillä oli koira, se oli meillä jo ennen mun syntymää ja jotenkin tyhjä paikka siinä kohdassa koska sitä ei oo enää. Se oli vaan niin tuttu ja turvallinen ja se oli ollu siinä koko mun eliniän kunnes se kuoli...

    Nojoo, koeta pärjätä :( Tiedän kuinka pahalta tuo tuntuu

    VastaaPoista