maanantai 25. huhtikuuta 2011



Joooo...toivottavasti teillä on ollu vähän vähemmän läski pääsiäisloma ku mulla.
Siis oikeesti, joka ikinen päivä tullu syötyy kaikkee paskaa.
Hengaillu vaan ja syöny niitten yksien synttärien yli jääneitä herkkuja, jooo.
Huomenna sit onkin taas todellin tsemppi päällä, koska en halua olla valas vappuna.
Mä niiin odotan vappua! Saa nollata täysillä!

Ainiin, mä ja poikaystävä ollaan taas yhessä.
Tiiän ettei varmaan kukaan ois ottanu sitä enään sen jälkeen takas mitä se on tehny,
mut se osaa myös olla maailman ihanin.
Mä muutenkin varmaan hajoisin ihan palasiksi ilman sitä. Tai en tiedä.
No me kuitenkin ollaan yhessä, voi olla et oon vähän tyhmä, mutta nii..

Huomenna oikeesti tsemppi, ja tsemppi jatkuu koko viikon!
Pitäkää mulle peukkuja! :/

4 kommenttia:

  1. Älä huoli, täälläkin päin pääsiäinen on ollut pelkkää mättämistä. No, tsempataan yhdessä ensi viikko täysillä! ♥

    VastaaPoista
  2. Voi että.. Mitenköhän tämän sanoisi hienovaraisesti. No, olen muutenkin kova sanomaan mielipiteeni ja ajatukseni suoraan joten niin teen nytkin.

    Mielestäni teit väärin ottaessasi poikaystäväsi takaisin. Hän teki kamalan teon joka on anteeksiantamaton. Uskon vakaasti, ettei poikaystäväsi "tempaus" ollut ensimmäinen eikä todellakaan viimeinen.

    Tiedän kyllä, mitä tarkoitat kun sanot hänen olevan myös "maailman ihanin". Jokaisessa meissä on hyvät ja huonot puolensa, positiiviset ja negatiiviset. Joidenkin ihmisten negatiiviset puolet vain ovat liikaa.

    Onko sinun oikeasti hyvä olla tämän pojan kanssa, kun (uskoakseni) sinä myös pelkäät häntä ? Kukaan, ei kukaan ansaitse sellaista kohtelua mitä sinä sait aikaiseksi. Jos minulle joku mies olisi tehnyt noin, pyyhkisin hänet elämästäni sitten kokonaan (kostettuani hänelle ensin). Kyllä, olen kylmä ämmä mutta minkäs teet.

    Anteeksi näin suorasanainen kommentti.

    Ole vahva pikkuinen <3

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti poikaystäväsi osaa vastaisuudessa käyttäytyä. Voin sympatioida sun kanssa, itsekin ihastun aina niihin rentuimpiin miehiin.

    Ja vappu onkin just paras juhla, kun saa heittää pupun korvat päähän keskellä kaupunkia, eikä ketään katso pahalla :D

    Tsemppiä sulle!<3

    VastaaPoista
  4. Mä en voisi ikinä olla ihmisen kanssa, joka olisi tehnyt mulle, miten sun poikaystävä sulle teki.
    Sä et ole mä.
    Toivotan onnea ja pelkään (oikeasti pelkään!) sun puolesta.

    VastaaPoista