keskiviikko 20. huhtikuuta 2011



Mä vihaan itseäni.
Mikä mussa on vikana, miks mun piti taas syödä.
1 keksi
1 minikorvapuusti
2 karjalanpiirakkaa
pieni kulho suklaamuroja
3 siivua piimälimppua 

Olen surkea.
Siksi varmaan mulla ne pari lukijaa häviskin kun en ikinä onnistu missään.
Tulen tänne vaan kertomaan miten epäonnistun kerta toisensa jälkeen.

Painan edelleen 70kg
Mä haluan olla vappuna 66kg.
Siihen on 11 päivää aikaa.

Huomenna teen parhaani, mä lupaan.
Tiedän että kaikki ajattelee "joo niin varmaan, et oo koskaan ennenkään onnistunut"
Tänään jopa koulussa musta tuntui että opettajat kattosivat mua halveksuen,
että ne ajattelee musta jotain pahaa.

"aurinko paistaa
mut se paistaa läpi vartalosta
minusta ei jää varjoa
elämä kulkee
mut se kulkee liian nopeasti
minusta ei jää jälkiä
aurinko paistaa
mut se paistaa läpi vartalosta
sinusta ei jää varjoa
elämä kulkee
mut se kulkee liian nopeasti
sinusta ei jää jälkiä"

8 kommenttia:

  1. mulla kävi samanlailla tänään. Olin vielä koulussa iha siinä tunnelmissa että tänään syön vähän. sitte ku kotiin pääsin nii ajattelin vaa "vitut tästä" ja söin iha helvetisti kaikkee. miks onnistuminen on niin vaikeeta ja epäonnistuminen niin helppoo.

    VastaaPoista
  2. tiedän ton tunteen, haluaisi olla laiha heti eikä kuukauden päästä.. peilikuvan katsominen on yhtä helvetttiä, kun haluaisi vain leikata veitsellä kaiken ylimääräisen pois. olla vahva, nätti, ja ennen kaikkea laiha.. se matka tuntuu ikuisuudelta.

    VastaaPoista
  3. <3 tiedän. Mä yritän sinnitellä! kiitos pieni ihanasta kommentistasi. Kyllä sä hani vielä pääset siihen 66kg. :) jaksa malttaa.. koska varmasti ja osittain hitaasti pudotetut kilot ovat varmempia ja pysyvempiä :) haleja!

    VastaaPoista
  4. eih mul tosiaan mikään hyvä kroppa ole!! nooot! Siin on paljon paljon vikaa. Kuvissa se ei vaan pääse rumimpiiin oikeuksiinsa. Ja tietty laitan ne parhaimmalt näyttävät kuvat.. ja musta sais vaikka mitä makkara kuvia :( nyyf.

    VastaaPoista
  5. Hei tyttö hyvä, ethän sä syöny ees paljoo! Varmasti pääset kuuteenkytäkuuteen vapuksi, oon varma. Tsemppiä ihana ♥

    VastaaPoista
  6. Jep, isosisko olis jees, just semmonen ihanan laiha ja motivoiva :D joo, kyllä toi oli joku trolli, eipä oo äiti mitää tullu sanomaa mistää syömisistä yms. Sä pääset varmasti kuuteenkytä kuuteen vapuksi :)<3 tsemppii muru<3

    VastaaPoista
  7. Eipä siinä siltikään oo paljoa, usko pois! Mä en tiiä et paljon sä liikut mut jos vaik lisäisit liikuntaa, niin pääsisit helposti siihen tavotteesees vapuksi ja kun syöt noin vähän ni ulalaa; kohta sul näkyy kuuskuus puntarissa! Kyl sä onnistut!! ♥

    VastaaPoista