keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

ota pikajuna meksikoon, vitun läski



Mä en tiedä mikä vittu mua vaivaa.
Lauantaina paino oli se 69,4 kg ja nyt oon paisunu takasin kilon verran.
En jaksa tätä!
Sen takii suunnitelinkin 7 päivän tiukan dieetin mikä kans pysyy enkä lipsu.
En vaan voi jatkaa tätä epäonnistumist.
Päivä päivält mun keho ahdistaa mua enemmän ja enemmän, mä vaan en voi olla onnellinen tässä
kropassa.

Mulle ja poikaystävälle tuli ainakin väliaikanen ero,
en tiedä vielä jatketaanko.
Toisaalta mä haluisin, toisaalta en.
Oon ihan sekasin mun ajatuksissa ja tä kaikki sekottaa mun pään.
Haluisin että mun päästä lähtis pois halu syödä,
haluisin vaan paastota monta päivää putkeen mut mä en pysty siihen.
Mä oon vaan säälittävä kasa läskiä.

Kun sain koneelle niitä viimeviikonlopun bilekuvia mä järkytyin.
Mun paita oli melko tiukka ja näytin niissä kuvissa ihan valaalta tungettuna makkarankuoreen.
Mä aloin melkeen itkemään kun näytin niin isolta.
Mä haluun pukeutuu telttakankaaseen ettei kukaan nää mun läskejä.
Mua ahdistaa ja silti mä syön.

Ainiin, ostin tänään ittelleni laihtumismotivaatio paidan.
Se on ihana.
Kyllä se mun päälle mahtuu mut näytän siin niin läskiltä etten todellakaan käytä sitä
ennenku oon laihtunu paljon. 


Ekstaasi - Erilainen rakkaustarina



Skandaali - Tsekkaa ittes

4 kommenttia:

  1. Oivoi hei haleja sulle muru<3 täälläkää ei hirveitä onnistumisia oo, koita jaksaa hei<3

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä, kyl sä saat sen painon tippuun ♥

    VastaaPoista
  3. Toi kilo voi johtua joistain nesteisäkin, et älä panikoi. Nyt vaan tsemppi päälle, niin kyllä se paino siitä lähtee laskemaan.
    Ja motivaatio vaate on just hyvä idea! :)

    Tsemppiä ja haleja <3

    VastaaPoista
  4. Heh on tässä jotain hyvääkin että inhoon suklaata! Ei rupee tekee mieli tollasta :D
    Tsemii tosi paljon♥

    VastaaPoista