maanantai 4. huhtikuuta 2011

Screaming



Voisin nyt kiljua.
Puolituntia sitten olin syönyt 200 kcal, mutta HUPS yhtäkkiä
mä herään päiväunilta ja kävelen jääkaapille.
+ 600 kcal tälle päivälle.
Eli tän päivän saldo on 800 kcal.

Tänään en kyllä syö enään yhtään mitään, ja illalla saunaan.
Voisin mennä purkamaan ahdistusta kävelylle, mutta tuolla on niin masentava ilma
ja mun kuulokkeet on rikki, joten en jaksa. 

Tänään saatiin terveystiedon tunnilla semmonen projekti ja opettaja valitsi jokaiselle
eri aiheen.
 Mä sain aiheen:  lukiolaisten syömishäiriöt,
se oli ironista.
Tehtävää antaessaan ope vielä kysyi multa ja pariltani "tiedättekö mitä syömishäiriö on?"  

Huomenna aamulla voisin ottaa vertailun vuoksi pari kuvaa mun kropasta
ja kattoa näkyykö mitään eroa. 
Epäilen kyllä vahvasti ettei mitään eroa oo havaittavissa.

Nyt koulujuttujen kimppuun!
Tsemppiä ihanat  
 

1 kommentti:

  1. Joo on kyl aika ironista :D Tsemppii <3 ja joo, iha varmasti näkyy jo muutosta, ota vaa niitä kuvia :)

    VastaaPoista