keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Thin girls do NOT eat donuts !



Oh my god...ihan kauhee päivä, mut samal niin ihana.
Olin mun yhden parhaimman kaverin kanssa ostoksille ja mentiin sitten jossainkohtaan
Arnold'siin syömään bagelit ja mä olin kirjottanut mun ruokapäiväkirjaan että EN syö muutakuin bagelin ja light limun.
NOH, kuinkas sitten kävikään ?!
Minä pikku possu ostin myös semmosen munkin :---------)
Voi että kun osaa pientä (isoa) ihmistä vituttaa.
Päivän kalorimääräksi olisi tullut 781 kcal jos olisin jättänyt sen munkin pois ja syönyt illalla enään reisleivän!
MUTTA EI !! 
Siitä munkista tuli 460 kcal !!

Tänään oon syönyt yhteensä 1100 kcal ! 
Ja ennen Arnoldsia olin syönyt 200 kcal, että moi vaan :------)

Ainut lohtu on se, että shoppailtiin niin kauan, että siinä kulus n. 300 kcal, joten kaloreita jää 800 kcal.
Maksimaalinen vitutus.
Tänään en sitten mitään muuta pistäkkään suuhun kuin Salkkareita katsoessa kahvia.

Läskiperse kuittaa 
 
  
   

2 kommenttia:

  1. se on vaan yksi päivä, älä turhaan stressaa. katse kohti tulevaisuutta vaan! :--)

    VastaaPoista
  2. ihan kauheeta! Mä niin tiedän ton tunteen. Jep ei siinä mtn mun isä on vielä iha siedettävä ja oikeesti rakastaa mua(se on vaa nii väsyny) muttä mitä mun äidin miesystävään tulee eli MUN isäpuoleen.. se vasta asshole onki. Haukkunu mua kans läskiks "kantsiiks noita syödä ku koht sulla on iso maha" MITÄ VITTUA!? :( tai saati sitten sen halveksiva katse kun mä meen äidille yöks ja sen näkee niin ettei sinn oo tervetullu.. vihaan sitä miestä.. tai emmä osaa ketään vihata. Mut niin :( ps. se on vielä haukkunu mulle mun kaverin nenää.. ja toisen kaverin "rajua" ulkonäköä.. hitto mikä idiootti !!! Ps sori tämmönen tunteen purkaus D:;DDd hahah! Tuli vaan suoraan sydämestä <3

    VastaaPoista