keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Motivation, nice to see u again !




Hejssan.
Olin just pari päivää pois koulusta koska olin kipeänä ja tänään olin koulussa koska olo tuntui terveeltä.
No eikös koulussa sitte alkanu nenä menemään tukkoon ja aloin yskimään ihan hirveesti.
Nyt mulla on kuumeinen olo.
Ja kun tulin kotiin, niin yskin niin kovaa että meinasin oksentaa. Hyi helvetti.

En millään vois jäädä huomenna kotiinkaan kun pian alkaa koeviikko.
Mutta ähäjdhgj en nyt tiiä mitä teen.

Syömiset: 
Aamu: 1dl jogurttia = 40 kcal
Koulu: 2 kasvislihapullaa ja vähän perunamuusia = 200 kcal
Koti: ruisleipä + päälliset = 200 kcal
suklaamuroja maidolla (wtf) = 200 kcal
= 640 kcal 

Suklaamuroja ihanaa -.- 
Ne on just niitä mun läski pikkuveljelle tarkotettuja muroja joita se vetää paketin parissa päivässä.
Mäkin tykkään niistä, ne on toinen mun suuri pahe.

Mun paheet ovat 
1. Karjalanpiirakat
2. Yllä mainitut suklaamurot

Kaiken lisäksi meillä on noita kumpaakin ruokaa kotona lähes AINA.
Vituttavaa.

Tänään masuun menee enään kahvia ja light colaa.
Mums ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti