torstai 3. helmikuuta 2011

Mom, i love u more than u can imagine



Tänään oon menny tosi pienillä kaloreilla.
Tai siis omalla mittapuulla.

Toi mun mahan todella äänekäs murina alkaa pikkuhiljaa olla jo ongelma.
Vaikka mulla ei olisi edes kova nälkä, niin se pitää hirveen kovaa ääntä.
Häpeen sitä ihan hirveesti kun maha huutaa kesken tunnin kun luokassa on hiljaista, yyh en tie mitä pitäis tehä.

Btw näin tänään yhen hyvän kaverin pitkästä aikaa, ah oli ihana nähdä sitä ♥
Jajajaja öö.
Nii ja meijän äiti oli tossa kun katottiin kahestaan tv:tä ni "hei mä haluun tehä sulle letit, haluun nähä milt näytät"
sit menin istuu siihen lattialle ja se istu sohvalla ja letitti mun hiuksia.......... :D
kuulostaa varmaan hieman oudolta jonkun mielestä, mut oon tosi hyvissä ja läheisissä väleissä mun äidin kanssa, onneksi.
Sitten se sano siinä kun istahdin lattialle valmiina letitettäväks "anna ku äiti letittää oman pikku tyttönsä hiukset".
Oikeesti voi ei, hassu tilanne :D
Mut oli kyl tosi kivaa istua siinä kun tykkään muutenkin kun joku räplää mun hiuksia.
Ja juteltiin jostain mun lapsuusajoista ku äiti joka viikko pisti mulle pään täyteen pikkulettejä.

Syömiset: 
Aamu: kahvia maidolla ja sokerilla = 15 kcal
Koulu: jtn pahaa pastasalaattia tosi vähän = 100 kcal
Iltapäivä: kahvia maidolla ja sokerilla = 15 kcal
Ilta: täysjyväpasta,hunajabroileri ja kasvis sekotusta = 200 kcal
+ kahvi maidolla ja sokerilla = 15 kcal
= 345 kcal  
 

5 kommenttia:

  1. hihi kiitos :) ihana että kuuntelet. Tiedetään molemmat miltä mesitä tuntuu. Suakin on KOHDELTU niin väärin, voimahalit ♥ ootko miettiny et osa syöömisjutuista saattaa olla tämmösistä peräisin /loukkauksista jne :( voimia ja iso hali ♥ nyt koitan mennä nukkumaan pian :-)

    VastaaPoista
  2. lol. et tuu laihtumaan

    VastaaPoista
  3. Ai miksi se vaaka sitten tänään näytti pienempää numeroa ku eilen? :O that's weeeird ;O

    VastaaPoista
  4. Hahaa vitun säälittäviä noi anonyymit :D tsemppii sulle :)<3

    VastaaPoista
  5. Jep :-D No antaa nyymien purkaa ahdistustaan ;> mä kuuntelen! ♥
    Kiitos :) kumpa voisit alottaa bloggailun taas uusiks.. :/

    VastaaPoista