tiistai 21. elokuuta 2012

I lived in your chess game, but you changed the rules everyday


Selaan vanhoja kuvia koneelta, niin paljon hyviä muistoja tulvii mieleen.
Katselen kuvia missä me oltiin yhdessä...exä ja minä.
Katselen kuvia missä väännetään naamojamme ja nauretaan, näytetään niin onnellisilta...
mä olin niin onnellinen silloin.
Katselen niitä satoja kuvia hänestä mitä koneellani on, ja jokainen kuva muistuttaa mua kipeästi siitä miten en saa niitä hyviä hetkiä koskaan takaisin, miten en saa häntä enää koskaan takaisin.
Itken, olen itkenyt pitkin päivää vähän väliä.

Miksi mun pitää kokoajan toistaa mielessäni niitä hetkiä kun hän halasi mua ja sanoi "ihan turhaan pelkäät että erottais, en vois ikinä jättää sua, rakastan sua enemmän ku mitään muuta"
Mä uskoin häntä, tuudittauduin siihen tunteeseen etten joudu koskaan eroamaan hänestä, ja sitten kun sitä vähiten odotan niin hän ilmoittaa ettei enää halua.
Samana päivänä kun hän jätti mut, hän sanoi mulle "en vois enää ikinä satuttaa sua, rakastan sua".
Alle 12h noiden sanojen jälkeen olin jo jätetty, yksin.

Mun on niin paha olla, muttei ole ketään kelle puhua tästä...kaikki luulee että olen päässyt jo yli, kaikki luulee että mulla on kaikki hyvin. 
Haluaisin vain jonkun jonka kainaloon käpertyä ja itkeä kaikki paha olo pois, purkaa kaikki mieleni mustimmat ajatukset sanoiksi jollekin. Jonkun joka halaisi ja auttaisi...kertoisi mulle että mä pystyn tähän.

Oon puhunut exälle joitain asioita, mm. viiltelystä, muttei se sano niihin asioihin mitään.
Ei se ota mua tosissaan, ei se usko että mulla oikeasti olisi mikään.

2 kommenttia:

  1. Tiedän niin miltä tuntuu, minutkin jätettiin kesän alussa melkeinpä tyhjästä. Yritä jaksella, vaikka se kamalaa onkin.

    VastaaPoista
  2. tuttu tunne.. kamalaa ettei hän enää välitä/ole kiinnotunut hyvinvoinnistasi. paljon tsemppiä<3!!

    ps. jos tuntuu laita vaikka sähköpostia: hopeful1@luukku.com osoitteeseen, jos vaikka helppottais kun saat jollekkin purkaa. ymmärrän jos et halua puhua, mutta jos yhtään tuntuu laita, koitan parhaani mukaan ymmärtää ! :)

    VastaaPoista