sunnuntai 19. elokuuta 2012

en ole mitään




Seison suihkussa pesemässä mun likasia hiuksia ja saippuainen vesi valuu päästä kohti lattiaa ja osuu uusiin viiltoihin, kirvelee.

Oon koko päivän vaan itkenyt.
Lähetin exälle viestin että haluan katkasta välit kun hänestä ei ole kerran kuulunut mitään kolmeen viikkoon, niin aivan sama ollaanko väleissä ollenkaan.
Vastasi vain että "puhutaan huomenna, nyt en kerkee".
Tuntuu niin pahalta ettei se välitä, ettei sitä kiinnosta.
Voisin hyvin tappaa itseni ja hän ei edes huomaisi asiaa ellei joku kertoisi.

Ruoskin itseäni ajattelemalla sitä miten ennen minä ja hän halailtiin, suudeltiin ja puhuttiin toisillemme kauniisti,
sen jälkeen ajattelen miten hän tekee sitä nyt uuden naisensa kanssa ja on onnellisempi kuin koskaan.
Miksipä se mua kaipaisi, sen uusi nainen on täydellinen:
kaunis, laiha, urheilullinen, fiksu, savuton.....kaikkea sitä mitä minä en ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti