sunnuntai 26. elokuuta 2012

en kelpaa



Olin tänään kaverin kanssa yhden pojan luona istumassa iltaa ja juomassa hiukan. Olohuoneessa pojat mittailivat toistensa hauiksia mittanauhalla ja vertailivat kenen oli suurin, mun kaveri mittasi oman käsivartensa ympärysmitan jonka jälkeen otti mua kädestä ja sanoi "katotaan kuin iso hauis sulla on". Mielessäni hoin että lopettaisi eikä mittaisi lihavia käsiäni...mittasi kuitenkin. Sen jälkeen mietin vaan omaa kokoani...omaa suurta kokoani. Radiosta soi suomi räppiä missä haukuttiin lihavia ja rumia naisia, tuntui kuin jokainen huoneessa ollut jätkä olisi katsonut mua ajatellut "tä biisi sopii niin hyvin liisaan". Vieressä kaverini mittaili nauhalla omia laihoja reisiään, olen kateellinen, hän on ollut aina niin pieni ja siro.

Vihaan olla sinkku, kaipaan hellyyttä ja rakkautta.  Mutta kuka rakastuu lihavaan? Kaipaan ihmisen vierelleni.

Mut on jo kerran vaihdettu toiseen, parempaan naiseen, joten miksi nyttenkään olisin kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto? Mä kelpaan vain paremman puutteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti