lauantai 5. tammikuuta 2013

i'm so scared


Paniikki, paniikki, paniikki...mä meen huomenna treffeille maailman ihanimman pojan kanssa. Se puhuu mulle niin että hymy nousee korviin asti lähes kaikesta mitä se sanoo. Kukaan ei oo koskaan puhunut mulle niin ihanasti kuin se. Se lähettelee mulle viestejä silloinkin kun on kavereidensa kanssa ja sanoo "ei mun kavereita haittaa vaiks näpyttelenkin kännykkää vähän väliä, sanoin niille että tä on tärkeetä :)". Mua pelottaa huominen niin paljon, se on nähnyt mut viimeksi joskus yläaste aikoina ja mua pelottaa etten ookkaan sen mielestä enää viehättävä kun näkee mut. Onhan se nähnyt musta vaikka mitä kuvia facebookin kautta mutta silti...mua pelottaa, pelottaa enemmän kuin pitkään aikaan.

Ja mä mietin vaan että tä on liian hyvää ollakseen totta

Ja jos meistä ei ikinä tulekkaan mitään niin miten pettynyt ja paskana mä sitten taas olen? Tä tuntuu samaan aikaan niin hyvältä mutta niin pelottavalta että tekisi mieli vaan piiloutua sängynpohjalle ja antaa olla.

Pelottaa niin paljon että haluaisin vaan itkeä

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti kaikki sujuu, mä pidän täällä peukkuja pystyssä! :-)

    VastaaPoista
  2. Munkin puolesta tsemppii kauheesti! :)
    Musta on kiva lukee näit sun miesjuttui ku itellä ei toi puoli elämästä oo niin kauheen aktiivinen just nyt :D
    Haha jos voit niin tee sit postaus miten meni? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että joku tykkää lukea näitä mun miesvuodatuksia! Tuntuu välillä niin tyhmältä kirjottaa niitä kun tuntuu että tuskinpa ketään oikeastaan kiinnostaa nämä jutut :D

      Juu kyllä mä kerron sitten miten sujui :)

      Poista
  3. täälläkin pidetään peukkuja ihana :)<3 -e

    VastaaPoista