keskiviikko 8. toukokuuta 2013

täällä taas



Anteeksi liian pitkä hiljaiseloni...syitä on paljon, lähinnä turhia selityksiä ja tekosyitä. Olen ollut äärettömän laiska treenaamisen ja kaiken muunkin suhteen viimeiset 3 viikkoa. On tuntunut ettei mulla ole mitään mistä tänne kirjoittaisin. Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja raahasin itseni salille, saldona tunnin salitreeni ja jumppa mikä keskittyy keskivartalon lihaksistoon.

Syömiset on mennyt pisin helvettiä suoraan sanottuna. Yritän parhaani mukaan tsempata myös syömisten puolesta. Ajattelin ottaa reverse motivaatiokuvat omasta ruhostani huomenna, jos sitä kautta sais jotain tulosta aikaan. Voisin lisätä ne kuvat myös tänne..ehkä se häpeä sais mut lopettamaan kaiken turhan syömisen.

Ylioppilasjuhlat on alle kuukauden päästä ja valmistujaismekko ei mene vielä päälle, joten mun on vähän PAKKO laihtua. Uutta mekkoa en voi enkä suostu ostamaan vaan siksi että oon liian iso, enkä saanut aikaiseksi haihduttaa paria senttiä rinnan alta. Ne pari senttiähän lähtee, ja mielellään paljon enemmänkin.

Lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni myös tämän blogin suhteen ja jatkaa säännöllistä postailua, kiitos teille jotka jaksatte edelleen lukea mun höpötyksiä 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti