lauantai 22. joulukuuta 2012

warm me up...and breathe me


Loma alkoi ja selviydyin koeviikosta kunnialla vaikka kipeänä olinkin. Lahjat paketoitu ja anettu eteenpäin. Ihanaa olla ilman stressiä vaikka oonkin mun psykologian lukuaikataulusta pahasti myöhässä, en jaksa stressata nyt.

Eilen haahuilin kaupungilla aamuyöhön asti. Kuskattiin humalaisia ja saatiin nauraa. Eräs vähemmän viehättävä tyyppi kutsui mut ystävällisesti hänen luokseen jatkoille, olin kuulemma "niin nätti tyttö", monien torjumisien jälkeen raukka kysyi että "etkö sä tykkää musta"...vedin auton oven kiinni ja vastasin kieltävästi.

Se pikkujoulutyyppi soitti mulle taas eilen...pyysi yöksi ja kun olin sopivasti sen asunnon lähettyvillä niin menin. Ei tehty mitään ihmeellistä. Se nukahti siinä sitten aika pian ja otti mut kainaloon. Tänään lähetti anteeksipyyntöviestin kun nukahti silleen yhtäkkiä. Mulla on kovin ristiriitaset ajatukset koko tyypistä...en halua ihastua koska tiedän että meistä ei ikinä tuu mitään tämän enempää.

Hauskaa joulua teille kaikille ihanille ja tervetuloa uudet lukijat  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti