sunnuntai 9. joulukuuta 2012

mä en voi käärii sua kultaan, mutten myöskään unohtaa


Viikko vierähtänyt taas viimeisestä tekstistä. Arkipäivisin oon liian väsynyt tekemään mitään ja viikonloppuisin oon ulkona vuorokauden ympäri. En ole käynyt tällä viikolla kertaakaan jumpassa, en ole liikkunut yhtään. Syömiset on mennyt pisin helvettiä ja rahaa on kulunut roskaruokaan ja herkkuihin ihan liikaa. Huomenna bodycombat ja lopetan tän mun säälittävän läskeilykierteen. Kitisen kokoajan että oon liian iso niin ehkä olis oikeasti aika tehdä asialle jotain.

Viimeviikonlopun hoito soitti mulle alkuviikosta ja pyysi sinne yöksi, en mennyt. Soitti uudestaan eilen ja menin. Helvetin kännissähän se oli kun sinne menin ja ei jäänyt epäselväksi miksi se mut sinne kutsui. Jonkinlaista masokistisuutta tä vissiin on kun ihan suostuvaisin mielin toimin sen kännipanona sillon kun ei muualta saa. Tai siltä ainakin tuntuu.

"huomenta"
"huomenta"
"mä alan lähtemään kotio..."
"okei"
"moikka"
"moikka. kiva ku kävit"
"mm"

Panokaverina kelpaan vallan hyvin, mutta jonain vakavana sitten en. Miehet...sdfölefktgtåeäg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti