torstai 20. joulukuuta 2012

kuulumisia sängynpohjalta


Kipeenä oleminen jatkuu, onneks sain antibioottikuurin niin pitäis pikkuhiljaa helpottaa. Huomenna alkaa loma enkä todellakaan aijo olla ainuttakaan lomapäivää yksin kotona, oon niin kypsä tähän kotona makaamiseen. Oon ollu niin loppu etten oo moneen päivään jaksanu avata edes tietokonetta. Enkä edes muista millon viimeks olin jumpassa, hirveetä.
Vaakaa en oo moikannu pitkään aikaan, tiedän että oon lihonut tai vähintään pysynyt samassa.

Tänään tuli kutsu TYKSiin tutkimuksiin mun yhden kohonneen arvon takia, pelottaa sekin. Vihaan isoja sairaaloita. Jotenkin tuntuu ihan paskalta nyt,  vaikka huomenna alkaa loma ja se on täynnä kivoja suunnitelmia tyttöjen kanssa.

Mulla on kyllä maailman parhaimmat ystävät. Ne on käyny moikkaamassa mua melkeen joka päivä kun en oo voinut lähtee kotoota minnekään. Kaverin poikaystävä kehen tutustuin vasta viikonloppuna paremmin, oli sanonut yhdelle kaverille että "Liisa on oikeesti niin mukava!", tuli älyttömän hyvä mieli kun kuulin tosta.

Rakas Joulupukki, tänä jouluna toivon:
- laihtumista -20kg kesään mennessä
- poikaystävän
- kissanpennun

Toiveet on tärkeysjärjestyksessä. Oon ollut tosi kiltti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti