torstai 26. heinäkuuta 2012

muistot muovikasseissa





Eilistä riitelyä exän kanssa jatkui tämän päivän iltapäivään asti.
Sain anteeksipyynnön, montakin.
Silti olen varma että se tulee vielä satuttamaan mua taas.
En oo vielä edes sisäistänyt sitä, että se oikeesti rakastaa nyt toista,
että mä en ole sille enää mitään.

Oon kokopäivän vaan maannut kotona.
Maannut tässä sängyllä kuin joku hylje.
Onneksi perjantaina baariin nollaamaan pää, ehkä saan nä kaikki paskat ajatukset pois mun päästä.

Mä niin haluan jonkun ihanan ihmisen mun vierelle, kenen viereen vois nukahtaa.
Mutta miten mä voin enää ikinä luottaa?
Kaiken sen valehtelun jälkeen mitä sain kokea.
Koska mä oikeesti luotin siihen ihmiseen.

Paino laskenut viime punnitsemasta -300g
ei paljoa, mutta edistystä kuitenkin.
Ottaen huomioon, että keväällä painoin 8kg enemmän kuin nyt.
Sairasta.

"Tule ostamaan,
mä myynnissä oon.
Monta hyvää rakkautta,
rikottuina taskussa.
Kaupan päälle saat.

Tule hakemaan,
mä valmiina oon.
Muistot muovikasseissa,
sydän matkalaukussa.
Valmis muuttumaan,
vie mut kotiin.

Vie mut kotiin uudelleen,
laita mun pää ja sydän paikoilleen.
Koske mua niin, etten voi enää unohtaa,
kuka on se joka minut omistaa.
Vie mut kotiin."

Jesse Kaikuranta - Vie mut kotiin
Aivan ihana biisi, saa kyyneleet silmiin

3 kommenttia:

  1. Halaisin sinua nyt lujaa ja pitkään, jos voisin!
    Rakkautta sinulle ihanaiselle! Katso sisäistä kauneuttasi ja rakasta sitä kuin pientä hentoa kukkaa :)
    Olet tärkeä, rakas, kaunis, ihana ja arvokas, juuri sellaisena kuin olet. <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos paljon ihana<3 sait hymyn huulille

      Poista
  2. Kiitos Sinä Ihana <3 Ihanaa, jos sain sinut hymyilemään! Halaus täältä tällekin päivälle (tai yölle)! :) Ja Rakkautta Elämään, Aina!! <3 <3 <3

    VastaaPoista