sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

beat me until i'm numb




Eilen menin nukkumaan iloisena, mua hymyilytti.
Kaksi kaveripoikaa sai mut tosi iloseksi ja mun oli hyvä mennä nukkumaan.

Tänään oon ollut lähinnä surullinen,
maannut eristäytyneenä kotona.
Exä sanoi taas asioita joita en halua kuulla
"miten sä voit olla noin tyhmä"
"vittu sä oot sekasin"
"mikä sua vaivaa"
"oon niin onnellinen sen kanssa ettet tajuukkaan"

Mitä mä teen?
Jollain sairaalla tapaa mä vielä välitän siitä...enkä haluaisi katkasta välejä,
mutta toisaalta saan joka päivä kuulla siltä noita asioita mitkä saa mut vihaamaan itteäni. 

Miksi mä en riittänyt?
Mikä mussa oli vikana?
Miksi se ei välitä? 
Miksi se teki mulle näin?  

Se lupasi että voin puhua sille ihan mistä vain, että se kuuntelee ja haluaa auttaa.
Kun kerroin että oon satuttanu itteäni, se vaan nauroi ja nimitteli,
kehotti mua satuttamaan itseäni uudelleen ja meni nukkumaan.

Mielialat vaihtelee ihan hulluna,
välillä oon ahdistunut ja haluan vaan itkeä ja toisena hetkenä nauran ystävien kanssa ja tuntuu että asiat järjestyy kyllä. 

Mitä ihmiset näkee tässä sinkkuna olemisessa?
Tä on ihan perseestä 


1 kommentti:

  1. jos haluut olla katkasemattaa välejä nii sano sille ettei sanois juttui mitä ei meinaa ja ettei naurais sulle jos sanot sille esim et oot satuttanu ittees. älä anna sen satuttaa sua enää.
    voimia!

    VastaaPoista