keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

hyvä päivä pilalla

"Mä toivon tätä sinulle: kuole, kuole
Haavoistani tuska: nuole, nuole
En haluu nähdä sinua koskaan enää
Älä tule lähelleni vaan lähde menemään"



Mulla oli tänään tosi hyvä päivä, ainakin mä vielä tunti sitten luulin niin.
Nukuin pitkään,
söin hyvää salaattia aamupalaksi,
olin pitkään suihkussa,
laitoin hiukset kauniisti,
ajattelin pitkästä aikaa että mulla on kauniit hiukset.
Menin kaupunkiin näkemään erästä uutta tuttavuutta.
Juteltiin, juotiin kahvia ja poltettiin tupakkaa,
mulla oli kivaa.
Illalla tulin kotiin ja mun oli tosi hyvä olla, hymyilytti vaan.
Exä pisti mulle viestiä missä kyseli nätisti mun kuulumisia ja kerroin että asiat on aika hyvin.
Ajattelin, että ehkä mun ja exän välit on vihdoin sellaset ettei meidän tarvi enää riidellä.

Sitten se pilaa taas kaiken, saa mun olon ihan paskaksi.
Syyttää mua ihan järjettömistä asioista, haukkuu mua ja mun kaveria, uhkailee, vittuilee.
Se ei vaan osaa ottaa vastuuta siitä mitä se mulle teki.
En tajua miten oon joskus voinut rakastaa sitä, se on hirviö.
Miten se vielä alle kuukausi sitten sanoi rakastavansa mua enemmän kuin ketään muuta,
ja nyt sanoo ettei tajua mitä mussa oikein näki.

Mun tänpäivän syömiset on koostunu siitä salaatista, sen lisäksi söin vähän italianpataa.
Niin ja join kaksi kuppia kahvia, pari lasia maitoa.

Iltapalaksi uusi jälki kehossa.

anteeksi vähäiset kuvat, oon liian väsynyt etsimään lisää.


1 kommentti:

  1. mun mielestä sun hyvinvointi pitää olla nyt etusijallaja et sun kannattais katkasta välit jos se tekee joka kerta tollei samalla tavalla.

    VastaaPoista