sunnuntai 22. toukokuuta 2011



Tänään on ollu aika tylsä päivä.
Oon ollu enimmäkseen sisällä poikkiksen kanssa.

Huomenna taas kouluun, plääh.
Pian koeviikko, plääh.

Tän päivän saldo on 895 kcal.
Paljon.
Kesäloman alkuun on kaksi viikkoa 

Ahdistaa kun meen muutamiin ylioppilasjuhliin ja en halua näyttää paksulta siellä ja äääää.

Huomenna pitää tsempata, ostan vaiks mehukeittoa tai jotain.
Ja onhan mulla jääkaapis cokis zeroa ja salaattia. 
 
Ainiin, kun juttelin yhden mun lukijan kanssa, niin tuli mieleen että oisko joku muu teistä mun lukijoista halukas "tutustumaan" irl?
Oon yhden lukian kanssa jo vaihtanu meseä ja on ollu tosi mukava jutella sitä kautta :) 
Eli jos haluat, niin kommentoi tähän merkintään ja lähetä oma mesesi s-postiini (lilkvinna@gmail.com) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti