maanantai 30. toukokuuta 2011

I wanna hear them say...



Viikonloppu meni melko ruokaisissa merkeissä, hyh.
Tänään ajattelin olla paastolinjalla, mutta Äiti tekikin ruokaa ja olen ollut koko päivän kotona joten söin.

Tämän päivän saldo on 143 kcal

Kesäloma on ihan muutaman päivän päästä ja mulla alkaa iskemään paniikki tämän mun kropan kanssa. 

Huomenna syömisten linja pitäisi olla sama kuin tänään.
Tosin menen kaupungille Mummini kanssa joten mennään siellä ehkä syömään,
jos mennään niin syön Arnoldsin bagelin tai smoothein.
Tai sitten en syö mitään, katsotaan. 
 

3 kommenttia:

  1. Mä tahdon pystyä samoihin lukuihin kun sä. 143kcal, kadehdin.
    Ps. Mulla myös alkaa paniikki iskemään itsenikohdalla, täytyy tsempata.

    VastaaPoista
  2. Sama täällä ja jotenki tuntuu et kesä tulee ihan puskan takaa, olis pitäny alkaa tsemppaan jo paljon aikasemmi.. Mut turha sitä murehtii nyt, täytyy vaan jaksaa pitää se itsekuri!

    Mä pidän peukkuja myös sulle, onnistut kun tarpeeks haluat :)

    VastaaPoista
  3. Oi ku sä oot alkanu tsemppaan hyvin! Tosi hyvä, jatkat samaan malliin :)

    VastaaPoista