keskiviikko 18. toukokuuta 2011



Mulla on taas niin epäonnistunut olo.
Miks kukaan ees haluaa lukea mun blogia, kun kokoajan vaan epäonnistun.

Tänään kaikki meni hyvin kunnes kaveri kutusi meidät sen luokse grillaamaan.
Grillattiin sieniä.
Sellasia minkä ympärillä on pekonisiivu ja sisällä koskenlaskijaa.
Rasvapommi? NO AIJAA!
Kaiken lisäks söin viel dops keksejä.
Jooooh.

Oon alkanu merkkailemaan syömisiä kiloklubiin, niin oli kyl rasvaa tullu syötyä ihan vitusti liikaa.
Se on kätevä, näkee et mitä pitäis syödä enemmän ja mitä vähemmän.

Tän päivän saldo 1072 kcal
Liikaa.
Varsinki ku noi kaikki kalorit koostuu kaikesta paskasta.

Anteeks nyt ku oon taas näin pirteellä tuulella.
Huomenna syön pelkkää omatekemää salaattia missä on salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, hiukan vähärasvasta kinkkua ja vähän mozzarellajuustoa.
Yhdessä annoksessa on kiloklubin mukaan 53 kcal
Ja tietty kouluruoka ja ruisleipää saa syödä jos meen mm. poikkiksen luo. 

2 kommenttia:

  1. Huhhuh, oot 170cm ja ajattelit laihduttaa 53kiloseks, ootko tosissas? Toi menee jo kohta syömishäiriön puolelle..

    VastaaPoista
  2. Olen tosissani. Tosin sen saavuttamiseen menee varmaan aikaa. Ja jos luit mun profiilin kuvauksen (ylin gadget), niin siellä lukee että mulla on EDNOS, mikä on syömishäiriö.

    VastaaPoista