maanantai 23. syyskuuta 2013

Odotan suojeliaa


Sain töitä...herranjumala mä oikeasti sain töitä! Oon ollut työttömänä jo 7kk ja vihdoin tärppäsi. Oon niin onnellinen ja huojentunut.

Ei olisi parempaan aikaan voinut tulla tämä tieto. Nyt kun on välit poikki parhaan kaverin kanssa niin kaipaan todellakin muuta ajateltavaa.

Niin tosiaan. Meidän välit on nyt jäässä, hän ei halua olla tekemisissä mun kanssani...siksi koska en katkaise välejä yhteiseen kaveriimme kenen kanssa hänellä on riitaa. Minun pitäisi valita, mutten halua. Oon tosi paskana tän takia ja en tiedä mitä teen. Haluaisin olla molempien kanssa ja pysyä ulkona koko riidasta, mutta se ei ilmeisesti ole vaihtoehto.

Mistä tietää että mun on oikeasti paska olla tuon riidan takia: ruoka ei maistu. Oon syönyt ihan minimaalisesti koko viikon

Eilen:
- 2 siivua vaaleaa leipää
- 4 näkkileipää
- 3 kananmunaa, valkoisia papuja (raudanpuutos heh)
- illalla salilla

ps. haluan kuvan tatuoinnin. Ja aika varmasti myös otan sen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti