lauantai 14. syyskuuta 2013

Miksi


Taas, taas mut on sotkettu muiden ihmisten riitoihin. Vaikka miten yritän pysyä erossa, niin silti näin käy aina. Mun pitäisi valita kumman puolella olen...en halua. Onko sitä niin vaikea ymmärtää? Molemmat ovat ystäviäni. En halua valita, minun ei kuulu valita.

Ja sitten minulle suututaan. Minä olen syypää. Toinen ystävä on ilmeisesti parempi, koska hän valitsi puolensa.

Minä olen huono ystävä
Minä olen törkeä
Minä en ymmärrä
Minä en saa pitää heistä jos hänkään ei pidä

Miksi...

2 kommenttia:

  1. Kutsu lähetetty! :)

    Ja tuosta että sun pitäisi valita puolesi, niin se ei todellakaan ole totta. Jos tämä ystävä odottaa sinun katkaisevan välisi toiseen ystävään vain siksi että hänkin on tehnyt niin, niin voi miettiä että onko tämä henkilö ystävyyden arvoinen. Tsemppiä, toivottavasti tilanne selkiää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Ja niin..en tosiaan tiedä mitä tämä mun ystävä ajattelee kun luulee että voisin noin vain katkasta välit heihin. Toivotaan tosiaan että tilanne selviää mahd. pian :)

      Poista