sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

SD päivä 6 ja motivaatiokuvia


Dieetti on sujunu tosi kivasti tähän asti. Painoa on pudonnut about -3kg. Tarkkoja lukuja on nyt hankala sanoa, kun tosiaan mun vaaka vähän sekosi ja näytti ilmeisesti mun dieetin aloituspainon ihan pisin seiniä. Eli mun alotuspaino oli suurempi kuin toi vähän päälle 82kg, koska nyt mun paino on se 82kg. Ihmettelinkin kun perjantai aamuna äitin vaaka näytti mun painoksi 84 ja jotain. Manasin koko vaa'an maan rakoon, mutta se taisikin olla oikeessa ja mun vaaka väärässä...hups. Vaihdoin mun vaa'an paristot ja nyt pitäis taas toimia oikein. Otin itsestäni myös mitat, ne näkyy salaisessa blogissa (siellä on myös uusi postaus, klik).

Mun tekee kokoajan ihan älyttömästi mieli leipää ja pastaa...mun pahimmat viholliset. Leipää mulla ei onneksi kotona edes ole, joten repsahduksen todennäköisyys on aika pieni. Pastaa mulla kuitenkin on, koska sitä saa syödä päivällisellä pienen määrän. Toistaiseksi olen pitänyt itseni kurissa, mutta kovasti tekis mieli keittää kattilallinen pelkkää pastaa ja vetäistä se naamariin. Vaikea päästä vanhoista tavoista eroon, kun ehti tottua yksin asuessa sellaseen hiilarimössö ruokavalioon. Toisaalta, mun olo on paljon energisempi ja tietty kevyempi näin. Loppuun motivaatiokuvia lähinnä itselle etten oikeasti käy sen pastapussin kimppuun.


 anteeksi härö pyllykuva, mutta tollasen pyrstön takia mä niitä kyykkyjä teen :D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti