tiistai 15. maaliskuuta 2011

Gluttony



Katottiin prahaan kaverin kanssa viikonloppuna Brad Pittin tähdittämä trilleri nimeltä Seitsemän.
Se kertoi miehestä, joka tappoi seitsemän ihmistä rankaistakseen heitä eri kuolemansyntien
toteuttamisesta. 
Ja tietty tappamistapa oli aina kyseiseen syntiin liittyvä.
Esimerkiksi liikalihava mies oli pakotettu syömään niin paljon että kuoli.
Ja eräs laiska mies oli kahlittu sänkyyn makaamaan kahdeksi vuodeksi,
 kunnes poliisit löysivät sen, elossa.  

Jos mun kohdalle osuis joku tommonen hullu murhaaja niin
se varmaan tappais mut samalla tavalla kuin ton elokuvan liikalihavan miehen.

Niin, että tänään tuli vähän ahmittua.
Laskiaspullaa (mitävittua ei enään ees oo laskiainen ?!)
ja hampurilainen
.....
mmmmm.

Huomenna syön: 
Aamu: 2 hapankorppua = 100 kcal
Koulu: vähän kouluruokaa = 100 kcal
Loppupäivä: kahvia 

 Tää on aika tyhjentävä kuva... :D

Ainiin, parisuhde lihottaa !  

6 kommenttia:

  1. Oon nähny saman leffan vähän erinimisenä vaan :D Sama idea kuitenkin. Tykkäsin paljon 8)

    Tsemppiä, tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. kuullostaa hyvältä toi leffa... itse saisin varmaan ton makoilu rangaistuksen, sen verran oon taas laiskotellut koulun suhteen :S
    mutta joo, huomenna taas paremmin, meillä molemmilla ;)

    VastaaPoista
  3. parisuhde todella lihottaa ! Mutta onneksi se voi myös auttaa laihtumaan (:

    ja tykkään tosta leffasta myös :D !

    VastaaPoista
  4. Mä taas valitan nälkää ja karkin himoja miehelle, ja se jaksaa joka kerta muistuttaa et napostelusta pitää päästä eroon :D Se yrittää samalla itekkin vähän parantaa elämäntapoja (ja syö pitsaa aamupalaks... )

    VastaaPoista
  5. Se leffa on aika hyvä. Kaikista kauheinta siinä oli just se, et se sänkyyn kahlittu mies oli vielä elossa :s Sen murhaajan mielestä ansaitsisin varmaan saman kohtalon.

    VastaaPoista
  6. Mä olen entinen anorektikko. Itsellä mies ainakin tukee ja auttaa mua aina, kun meinaan sortua . Koska hän rakastaa minua <3 ja hyväksyy tälläisenä kuin olen .

    VastaaPoista