sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Pelkään epäonnistua


Pitkästä aikaa. Paljon on tapahtunut. Aloitin uudessa työpaikassani, kaikki on niin uutta että oon aika pyörällä päästäni. Nautin työstäni ja en malta odottaa että opin lisää. Oon selvinnyt työpaikalla sosiaalisista tilanteista hyvin, vaikka en tunne sieltä ketään. Tietty ruokatauoilla jännittää ja tutkiskelen omaa käytöstäni ihan liikaa. Välillä jos en osaa tehdä jotain asiaa heti oikein tunnen itseni huonoksi...vaikka tiedän ettei kaikkea voi osata heti. Nä on näitä asioita mitkä on mun pään sisässä enkä voi niille mitään. No mutta, ehkä se menee ajan kanssa ohi. Mulla on kuitenkin takana vasta kaksi työpäivää, joista toinen oli ns. työhön opastus.

Olin äsken leffassa yhden kivan pojan kanssa. Hihi. Käytiin katsomassa Kirottu, oli ihan kamala! Tosi hyvä leffa ja hieno juoni, mutta niin pelottava. Varmaan pelottavin kauhuelokuva mitä oon ikinä nähnyt. Sätkin vähän väliä säikähdellessäni niin että varmaan koko penkkirivi heilui, haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti