torstai 29. elokuuta 2013

Everytime i try to fly, I fall without my wings


En tiedä miks kirjoitan koska mun tuntemukset viime postauksesta ei oo juurikaan muuttuneet. Pää sekasin.

Diagnosoin tänään itselleni sosiaalisten tilanteiden pelon. Jotkut varmaan muistaa miten joskus panikoin sitä, miten kovasti punastun kun joudun pitämään esitelmää luokan edessä. Noh, tilanne on mennyt pahemmaksi. Nykyään punastun paljon helpommin. Punastun niin tyhmissä tilanteissa ja niin turhista syistä. Riittää että joku sanoo mun lempinimen ja sitten 3 ihmistä kääntyy katsomaan mua. Mitä vittua? MIKSI?! Oon alkanut välttää tiettyjä tilanteita tän takia ja "tuntemattomassa" porukassa oon paljon hiljaisempi mitä ennen. Liian monissa tilanteissa päässäni pyörii vain "älä punastu. Älä sano mitään ettei ne katso sua päin. Älä punastu. Oo huomaamaton niin ne ei huomaa." Miten tuun ikinä selviämään ammattikorkakoulussa, kun oon tällainen? Mua pelottaa.
Mun itsevarmuus on ihan pohjamudissa tän takia.
Tekisin mitä vaan ettei mun tarvitsis punastua enää ikinä.

Ja nä miesasiat...asdasdfasgkl

1 kommentti:

  1. Toinen punastuja ilmoittautuu! :( Vihaan sitä tunnetta yli kaiken, ja mullakin pyörii päässä vain toi "älä punastu" eikä se auta yhtään... Mä punastun myös tosi helpoista syistä, toivon vaan että tää helpottais ajan myötä. Voimia sulle ♥

    VastaaPoista