lauantai 2. helmikuuta 2013

pikku paksu


Leffailta perheen kanssa. "Äiti samalla kun meet, niin haetko mulle kaupasta popparia ja Geisha suklaalevyn?". Toihan se...meni tunti niin olin jo ahtanut kaiken sisälleni. En tosiaan tiedä mikä mua vaivaa. Vihaan kehoani, ja silti syönsyönsyön. Oon niin helvetin ällöttävä.

Nään huomenna K:n, ei olla nähty moneen viikkoon. Pelottaa. Pelottaa että se taas peruu, tai että tä meidän juttu ei enää tunnu samalta. Jos kaikki onkin kuollut pystyyn näiden viikkojen aikana. En voi muuta kuin toivoa parasta ja odottaa huomiseen. Kuulette minusta sitten huomenna illalla, joko iloisena tai surullisena.

Mun tekee aivan helvetisti mieli tupakkaa.

ps. etsin parhaillaan omaa asuntoa. Ensiviikolla pari näyttöä kivoihin asuntoihin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti