keskiviikko 20. helmikuuta 2013

asuntohommia ja pastaa


Muuttohommat on nyt kokonaisuudessaan hoidettu ja asun ihanassa pikku asunnossani! Asunto on täydellinen ja viihdyn hyvin. Yksin vietetyt yöt ovat vielä vähän outoja ja ehkä pelottaviakin kun on niin hiljaista (lukuunottamatta satunnaisia rappukäytävän ääniä). Kyllä huomaa että on paljon enemmän tekemistä nyt kun asuu omillaan, varsinkin kun oon niin neuroottinen siisteyden suhteen. En oo tiskannut tänään kertaakaan ja keittiössä olevat tiskit ärsyttää...en kuitenkaan voi alkaa kolistella tiskejä yhdeltä yöllä joten parempi odottaa aamuun. Eilen tiskasin kaksi kertaa, hahah.

Kirjotuksiinkin pitäisi lukea ja käydä jumpissa. Liikaa tekemistä. Laihdutusta en oo edes kerennyt miettiä viimepäivinä. Äiti osti mulle yllätyksenä kaapit täyteen hiilarimössöjä koska "Liisa niin rakastat pastaa". Joo kiitos äiti! Pasta on mun suurin pahe ja nyt mulla on sitä kaapissa parin kuukauden tarpeisiin. Koita tässä nyt sitten syödä terveellisesti. Toivottavasti äidin lahjusten syönnin jälkeen oon niin korviani myöten täynnä pastaa ettei tee sitä enää mieli, pääsisi siitäkin paheesta eroon.

ps. se poika oli mun luona yötä. Paljon pussailua, halailua ja silittelyä. Nukkumista kainalossa. Aamupala yhdessä ja suudelma ovella sen lähtiessä. Se on niin kummallinen tapaus, saa nähdä mitä tästä oikeen tulee vai tuleeko mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti